Strategia cenowa małej kawiarni vs. Starbucks. Jak budować przewagę narracją i doświadczeniem
Wielu właścicieli małych kawiarni uważa, że wystarczy lepsza kawa w niższej cenie, aby wygrywać z…
Wielu właścicieli małych kawiarni uważa, że wystarczy lepsza kawa w niższej cenie, aby wygrywać z…
Witajcie! Rozpoczynamy nowy cykl wpisów typu CASE, w których na warsztat bierzemy konkretne sytuacje biznesowe…
Strategia w biznesie stoi dziś przed wyzwaniami szybkich zmian i niepewności, jakich nie przewidywały klasyczne…
Czy czujesz, że tkwisz w wirze codziennych spraw i brakuje Ci czasu, by myśleć strategicznie…
Środki drogi cele kontra cele drogi środki to dwa odmienne podejścia do planowania strategii rozwoju.…
Nadprodukcja to zjawisko polegające na wytwarzaniu produktów w ilości większej niż potrzebna lub zbyt wcześnie…
Masz czasem wrażenie, że Twój zakład to jak samochód na dziurawej drodze – niby jedzie,…
Co muszę poukładać w firmie, żeby myśleć o wzroście? Każdy właściciel małej firmy produkcyjno-usługowej w…
Czy delegowanie naprawdę działa przy małym zespole? Wielu właścicieli małych firm produkcyjno-usługowych zastanawia się, czy…
Jak przestać wszystko poprawiać po pracownikach? Przewodnik dla małych firm produkcyjno-usługowych Czy jako właściciel małej…